OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO KIEROWNIKA ODDZIAŁU - wydłużony termin
- wykształcenie wyższe (preferowane studia humanistyczne, zarządzanie kulturą, historia, etnografia, etnologia),
- doświadczenie zawodowe w pracy w placówkach o charakterze muzealnym
- przedłożenie koncepcji programowej działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury, w tym wykorzystanie Szymbarskiej Sceny Plenerowej (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021)
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność
- nieposzlakowana opinia
- znajomość języka obcego w stopniu zaawansowanym
- umiejętności organizatorsko-menadżerskie, kierowanie zespołami ludzkimi,
- posiadanie wiedzy w zakresie realizacji projektów kulturalnych oraz w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na ten cel,
- ogólna znajomość problematyki zagadnień związanych z zarządzaniem i finansowaniem instytucji kultury
- znajomość przepisów ustaw związanych z działalnością muzealną oraz upowszechnianiem kultury
- znajomość zagadnień związanych z dziedzictwem kulturowym regionu
- znajomość specyfiki pracy w muzeum
- dyspozycyjność,
- umiejętności organizacyjne,
- komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność utrzymania dobrych relacji w kontaktach z innymi ludźmi,
- wysoka kultura osobista
- Kierowanie, organizowanie i nadzór nad działalnością oddziału.
- Opracowywanie planów pracy oddziału; realizacja oferty kulturalnej i turystycznej promującej charakter regionu i placówki;
- Opieka merytoryczna nad muzealiami będącymi na stanie oddziału
- Organizacja i nadzór nad stałymi i czasowymi ekspozycjami w oddziale
- Organizowanie kulturalnych imprez o charakterze krajowym i międzynarodowym;
- Planowanie i organizowanie innych form działalności kulturalnej (koncerty, konkursy, przeglądy, wystawy );
- Planowanie i organizacja zagranicznej wymiany kulturalnej o charakterze transgranicznym
- Realizacja działań promocyjnych w zakresie informacji i reklamy działalności oddziału;
- Współpraca z instytucjami kultury, ośrodkami, towarzystwami, fundacjami i innymi placówkami w kraju i za granicą o profilu działania zbieżnym z zadaniami oddziału;
- Wykonywanie innych dodatkowych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, a pozostających w związku z nim oraz w sytuacjach szczególnych innych poleceń służbowych przełożonych.
- Praca wg harmonogramu, również w soboty i niedziele.
- koncepcja programowa działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021),
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
- kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach,
- kserokopia świadectw pracy, dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego
- oświadczenie kandydata o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku postępowania karnego wobec kandydata (formularz do pobrania)
- oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (formularz do pobrania)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) (formularz do pobrania)
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: kierownik oddziału Skansen Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku”, osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Muzeum), na adres: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów, ul. Wróblewskiego 10 A, 38-300 Gorlice, w terminie do 31.10.2017 r. 13.11.2017 r. do godz. 12:00
- dokumenty doręczone po upływie terminu nie będą rozpatrywane
- dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę
- rekrutacja przebiega kilkuetapowo
- na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap) kandydaci zobowiązani są przedłożyć oryginały dokumentu tożsamości oraz dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy
- o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 8.11 a 10.11.2017 15.11 a 17.11.2017),
- po II etapie Komisja wyłonieni 5 kandydatów, z którymi indywidualnie ustalone zostaną terminy rozmów z dyrektorem Muzeum (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 13.11 a 17.11.2017 20 a 21.11.2017),
- rozstrzygnięcie naboru zakłada się do dnia 21.11.2017 24.11.2017,
- zastrzega się możliwość odwołania naboru na stanowisko bez podania przyczyny,
- z wybranym kandydatem Dyrektor Muzeum zawiera umowę o pracę na czas określony – 1 rok, a potem kolejno zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
- do przeprowadzenia naboru Dyrektor Muzeum powołuje Komisję kwalifikacyjną
- ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Muzeum oraz w siedzibie instytucji
- Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty
- informacji o konkursie udziela: sekretariat Muzeum – tel. 18 35 35 618
OGŁOSZENIE
o naborze kandydata na wolne stanowisko
Dyrektor Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów
38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A
ogłasza nabór na stanowisko: kierownik oddziału
miejsce pracy: Skansen Wsi Pogórzańskiej im. Romana Reinfussa w Szymbarku
wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
termin przyjęcia do pracy: 1.12.2017
termin składania ofert upływa: 31.10.2017
wstępny termin rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kwalifikacyjną: 8-10.11.2017
wstępny termin rozmowy dyrektora Muzeum z 5 najlepszymi kandydatami wyłonionymi przez Komisją kwalifikacyjną : 13-17.11.2017
zakończenie procedury naboru, zawarcie umowy o pracę: do dnia 21.11.2017
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane studia humanistyczne, zarządzanie kulturą, historia, etnografia, etnologia),
- doświadczenie zawodowe w pracy w placówkach o charakterze muzealnym
- przedłożenie koncepcji programowej działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury, w tym wykorzystanie Szymbarskiej Sceny Plenerowej (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021)
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność
- nieposzlakowana opinia
- znajomość języka obcego w stopniu zaawansowanym
II. Mile widziane
- umiejętności organizatorsko-menadżerskie, kierowanie zespołami ludzkimi,
- posiadanie wiedzy w zakresie realizacji projektów kulturalnych oraz w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na ten cel,
III. Wymagania dodatkowe:
- ogólna znajomość problematyki zagadnień związanych z zarządzaniem i finansowaniem instytucji kultury
- znajomość przepisów ustaw związanych z działalnością muzealną oraz upowszechnianiem kultury
- znajomość zagadnień związanych z dziedzictwem kulturowym regionu
- znajomość specyfiki pracy w muzeum
- dyspozycyjność,
- umiejętności organizacyjne,
- komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność utrzymania dobrych relacji w kontaktach z innymi ludźmi,
- wysoka kultura osobista
IV. Planowany zakres obowiązków:
1. Kierowanie, organizowanie i nadzór nad działalnością oddziału.
2. Opracowywanie planów pracy oddziału; realizacja oferty kulturalnej i turystycznej promującej charakter regionu i placówki;
3. Opieka merytoryczna nad muzealiami będącymi na stanie oddziału
4. Organizacja i nadzór nad stałymi i czasowymi ekspozycjami w oddziale
5. Organizowanie kulturalnych imprez o charakterze krajowym i międzynarodowym;
6. Planowanie i organizowanie innych form działalności kulturalnej (koncerty, konkursy, przeglądy, wystawy );
7. Planowanie i organizacja zagranicznej wymiany kulturalnej o charakterze transgranicznym
8. Realizacja działań promocyjnych w zakresie informacji i reklamy działalności oddziału;
9. Współpraca z instytucjami kultury, ośrodkami, towarzystwami, fundacjami i innymi placówkami w kraju i za granicą o profilu działania zbieżnym z zadaniami oddziału;
10. Wykonywanie innych dodatkowych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, a pozostających w związku z nim oraz w sytuacjach szczególnych innych poleceń służbowych przełożonych.
11. Praca wg harmonogramu, również w soboty i niedziele
V. Wymagane dokumenty:
1. koncepcja programowa działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021)
2. życiorys (CV),
3. list motywacyjny,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
5. kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie,
6. kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach,
7. kserokopia świadectw pracy, dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego
8. oświadczenie kandydata o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku postępowania karnego wobec kandydata (formularz do pobrania)
9. oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (formularz do pobrania)
10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) (formularz do pobrania)
11. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: kierownik oddziału Skansen Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku”, osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Muzeum), na adres: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów, ul. Wróblewskiego 10 A, 38-300 Gorlice, w terminie do 31.10.2017 r. do godz. 12:00
- dokumenty doręczone po upływie terminu nie będą rozpatrywane
- dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę
VII. Dodatkowe informacje:
- rekrutacja przebiega kilkuetapowo
I etap – analiza przesłanych ofert i wyłonienie kandydatów dopuszczonych do II etapu
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją kwalifikacyjną , wyłonienie 5 najlepszych kandydatów
III etap – rozmowa z dyrektorem Muzeum, wyłonienie kandydata, z którym zostanie podpisana umowa
- na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap) kandydaci zobowiązani są przedłożyć oryginały dokumentu tożsamości oraz dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy
- o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 8.11 a 10.11.2017),
- po II etapie Komisja wyłonieni 5 kandydatów, z którymi indywidualnie ustalone zostaną terminy rozmów z dyrektorem Muzeum (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 13.11 a 17.11.2017),
- rozstrzygnięcie naboru zakłada się do dnia 21.11.2017,
- zastrzega się możliwość odwołania naboru na stanowisko bez podania przyczyny,
- z wybranym kandydatem Dyrektor Muzeum zawiera umowę o pracę na czas próbny – 1 rok, a potem kolejno na czas określony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
- do przeprowadzenia naboru Dyrektor Muzeum powołuje Komisję kwalifikacyjną
- ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Muzeum oraz w siedzibie instytucji
- Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty
- informacji o konkursie udziela: sekretariat Muzeum – tel. 18 35 35 618
Gorlice, 2017-10-20